تکنولوژی های جدید آینده: 10+10 تا از مهمترین فناوری های سالهای آینده دنیا جالب آموز


تکنولوژی های جدید آینده: 10+10 تا از مهمترین فناوری های سالهای آینده دنیا جالب آموز

اما علاوه بر دوربین موارد دیگری هم هستند که جذابیت استفاده از این هواپیمای بدون سرنشین و دوربین دار را دوچندان می کنند. تکنولوژی با همه جذابیت‌های خارق العاده‌اش برای بشر امروزه، تبدیل به صنعتی پردرآمد شده است. هروز اخبار زیادی در مورد فناوری و پیشرفت‌های شرکت های بزرگ مربوط به حوزه تکنولوژی به سراسر دنیا مخابره می‌گردد. با خود فکر کنید که دنیا بدون وجود این غول های سخت افزاری و نرم افزاری چقدر عقب‌تر از وضعیت کنونی قرار داشت! پیشرفت‌های صورت گرفته توانسته زندگی انسان را آسان کند و امکانات و قابلیت‌های بیشتری را به کارهای روزمره ما اضافه کند.

  • برخی یخچال‌ها به نمایشگر مجهز شده‌اند و به گوشی‌های هوشمند وصل می‌شوند یا می‌توانید با گوشی‌تان، برنامه شست‌و‌شوی لباس‌ها و ظرف‌ها را کنترل کنید.
  • شاید شنیده باشید که این استادیوم دارای دو زمین است، این موضوع حقیقت دارد و استادیوم تاتنهام دارای یک زمین فوتبال و یک زمین فوتبال آمریکایی است.
  • EF Core با امکانات گسترده‌ای که در اختیار توسعه‌دهندگان می‌گذارد، از جمله مدیریت تراکنش‌ها، کار با برنامه‌های توزیعی، و انعطاف‌پذیری در کار با مدل‌ها، یک ابزار قدرتمند و کامل را فراهم می‌آورد.
  • صنعت هوافضای این کشور علاوه بر فعالیت در حوزه‌هایی نظیر ارسال شاتل به فضا یا طراحی سفینه‌ها، بر استخراج مواد معدنی از سایر سیارات نیز متمرکز است.
  • با استفاده از این فناوری شما می‌توانید در طول شب به راحتی و بدون نیاز به تنظیم چراغ‌ها رانندگی کنید.
  The 8 Best Electric Egg Cookers of 2024 | gastrobackuae.com

گفتنی است که آمریکایی ها به طور متوسط 100 ساعت در سال را در ترافیک می گذرانند و از همین رو اتومبیل های خودران احتمالا توانایی حرکت لاک پشتی پشت سر هم را در ترافیک های سنگین خواهند داشت. طبق یک مطالعه تحقیقاتی منتشر شده در مجموعه مقالات آکادمی ملی علوم، اولین برداشتی که از ملاقات با یک فرد جدید داریم، بر تصمیماتی که در مورد آنها می‌گیریم، از جمله در مورد استخدام یا صدور حکم تاثیرگذار خواهد بود. اگر تا به‌ حال به دنبال روشی فانتزی و مدرن برای مدیریت خرد عوامل بقای خود بوده‌اید، بطری آب هوشمند HidrateSpark پرو برای شما ساخته شده است. بطری آب هوشمند HidrateSpark Pro، تمام حدس و گمان‌ها را از ردیابی میزان مصرف آب حذف می‌کند.

امنیت و رایانش ابری در زمره داغ ترین مشاغل حوزه تکنولوژی قرار گرفتند

کوادکوپتر فانتوم کیفیت فیلم بهتری دارد و قادر به ثبت فیلم های C4K با فریم 30 فریم بر ثانیه می باشد. دوربین دارای دو شاتر مکانیکی و الکترونیکی می باشد که در سرعت بالا فریم هایی با شفافیت بالا به ثبت می رسانند. با وجود  این فناوری تصاویر و فیلم ها با سرعت 120 متر بر ثانیه برای کاربر ارسال می شوند.

مهاجر 4: پیشرفته ترین پهپاد ساخت ایران

همچنین، این ربات به بهبود بسیاری از ربات‌های چهارپای دیگر شرکت Boston Dynamics کمک کرده است. این جت جنگی اولین جنگنده نسل پنجم دنیا است که در سال 2005 به خدمت نیروی هوایی ارتش آمریکا درآمد. با اینکه تولید این جت در سال 2011 متوقف شد، اما اف 22 رپتور با قدرت مانور پیشرفته و مهارت ویژه در رادارگریزی همواره ماموریت های خود را با موفقیت انجام داد و از پس نبردهای هوا به هوا به خوبی برآمد.

  پژوهشکده توسعه تکنولوژی

دکتر فرانکنشتاین، یک دانشمند دیوانه‌ی کتاب و درس بود و همین امر بود که او را به عنوان شروری دیوانه‌ی تکنولوژی تبدیل کرد. این شرورانی که سلاح تکنولوژی محوری دارند ، با استفاده از تکنولوژی‌های خود ساخته، و یا عناصری که در خدمتشان گذاشته شده، خودشان را به یک شرور تبدیل می‌کنند و با استقاده از آن سوءاستفاده می‌کنند و دیگران را می‌کشند. چه بخواهیم اسم آن را استفاده، و یا وابستگی بیش از حد به فناوری بگذاریم، این شروران برای دهه‌ها بخشی از ژانر ترسناک به شمار می‌آیند و همه‌ی این شرورها، به قدرت وحشیانه و اشیاء وحشتناک تکیه می‌کنند. درنهایت، این مدل از قابلیت‌های Inpainting (بازسازی قسمت‌های ازدست‌رفته یک تصویر) و Outpainting (گسترش تصویر) نیز پشتیبانی می‌کند.